43; hold me and tell me that my mistakes can be forgiven.

Sitter och kollar på greys anatomi och alla sjunger. Typ.

Känns lite som scrubs avsnittet. Men skådisarna i greys anatomi kan sjunga riktigt bra. Jag sitter typ med gåshud hela tiden. Avsnittet är väldigt dramatiskt.

 

Imorgon har jag svenska. Sen ska jag träna, köra bil och kanske träna. Får se vad jag hinner. Och på fredag är det engelska nationella. Inte alls stress?! Jag kommer typ svimma eller nåt av stressen. Och så får jag säkert ig bara därför.

 

Och nu ska jag få med lite tankar då.

 

  • Jag kommer dö under engelska provet.

  • Jag behöver hjälp med mitt tal i svenskan.

  • Jag är typ jättejättejättetrött.

  • Min nya header är fin.

  • Jag kanske borde börja tänka mer seriösa tankar...



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback