46; söndag.

Söndag idag igen.

Jag har haft en jättebra helg. Åkte till D i fredags efter engelska nationella provet. Eller först åkte jag hem och övningskörde i två timmar. Sen åkte jag hem till D. Och så åkte jag inte hem förens idag. Asbra. Dock ätit en massa chips och inte tränat som jag borde. Svettats en hel del dock.

Har ju varit jättefint väder så jag och D promenerade en stund igår.

 

Känns som mitt hår växer fort nu. Är lite inne på att köpa en färgbomb och ge lite mer liv i färgen i håret eftersom det ser så tråkigt ut nu. Är även väldigt inne på att köpa ett hårserum. Hittat ett bra på en kompis blogg. Så nästa gång jag går pengar ska jag köpa det.

 

Imorgon så ska jag hålla tal och övningsköra. Ska skriva ett pm imorgon också. Men det ska tydligen vara aslångt? :((((



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback