48; Sju sorger och åtta bedrövelser sen, så längesen, så längesen. Du kommer nog aldrig mer vara min vän,

Just nu:

 

Självkänsla: ca 25 %

Peppen: 10 %

Deppen: 75 %

Intresset för omvärlden: ca 3 %

Behovet av att känns sig älskad: 100 %

Trött: 90 %

Ensamheten: 50 %

 


Imorse körde jag bil till skolan. Tufft. Senare kanske jag ska köra hem till min mormor. Just nu är jag bara trött och behov av mat. Ska försöka fixa till min andra blogg och se om jag kan använda mig av den. Hade varit fint att ha en egen typ. Men som vanligt vill jag ha det enkelt. Och det är svårare. Speciellt när man är trött.

Ska försöka iallafall. Måste koda om så det ser bra ut i alla fall. Och det är ju typ svårast. I alla fall för att det ska bli bra.

 

Hatar när man hittar saker som förstör hela dagen för en. Inte nog med att jag tror att jag inte når MVG på mitt tal så hittade jag bilder jag inte ville hitta. Men får väl skylla mig själv. Sitter typ och kollar adela hela tiden för att se om betyget har kommit upp än. Men ett nej varje gång. En gång till.

 

Och nu krånglar internet. Får se när detta kommer upp.

 

Alt + Ctrl + Delete


Postat av: Frida

Vi fick reda på betyget direkt efteråt..

2011-05-09 @ 21:56:38
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback