50; solen vs sömn

10onde maj.

Jobbig kväll igår efter jag gick och la mig. Men nu är det bättre. Sömn gör allt mycket bättre. Men sömn är betydligt bättre om man får sova tills man ska gå upp. Inte vakna halv sju av solen idag igen.

 

Mitt hår kliar. Vilket betyder att jag måste borsta håret. Fast då måste jag gå upp och det orkar jag inte riktigt. Så istället får det klia.

 

Det jag skulle säga eftersom det är 10onde maj är att jag och D varit tillsammans i femton hela månader. Det är verkligen aslänge? Haha. Kanske inte, känns som både och. Känner inte av tiden särskilt mycket. Hoppas bara denna sommaren blir bättre än förra. Fast det hänger nog mest på mig så vi får se vad som händer.

 

Jag vet inte riktigt vad som hände men känns som solen försvann igen. Och då blir jag sur av flera anledningar måste jag ju få säga. För att om den nu ska väcka mig tidigt får den banne mig vara kvar uppe. Och det blir kallt om solen inte lyser. Och jag gillar inte när det är kallt.

Ses i skolan. Vet inte om jag har läsare som inte går på min skola?


Postat av: Bea

Grattis till er (:

2011-05-10 @ 13:03:52
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback