54; No need to say goodbye

Dom borde byta namn på måndagar. Till något som låter roligare så man inte för att somna om när man rullar ur sängen på morgonen. Men jag har bara två lektioner i alla fall. För värt att sitta kvar på sista lektionen och inte göra någonting. Nä, så hellre åker man ju hem. Som vilken normal människa som helst liksom.

 

Detta inlägget går väldigt långsamt att skriva. Funderar på att skriva något vettigt lixom. Men vet inte vad för något jag kan skriva något vettigt om. Har ingen särskilda planer eller drömmar för sommaren. Bara att jobba. Ska försöka träna åtminstone i juni ordentligt. Så jag kommer i form någon gång. För just nu går det inte bra alls. Inte alls. Känns som det går baklänges. Men jag vet inte för jag vågar inte ens kolla. Får nog göra det idag, eller imorgon eller så.

Måste börja våga springa på löpbandet också. Kollade på MTV's ”I used to be fat” och insåg att jag inte ger allt när jag står på löpbandet för jag är rädd för att springa. Mest för att jag tror att jag ska ramla omkull. Men orkar någon med min tredubbla vikt borde jag också kunna? Eller.

 

Fan. På torsdag ska jag våga springa. Jag satsar på det. Ska satsa stenhårt på att våga springa. Nu kommer jag säkert tjata asmycket om detta på bloggen fram tills på torsdag. Så får vi se hur det går. Gäller nog bara att peppa sig själv som bara fan. Jag kan jag kan jag kan.

 

Någon annan som peppar för något denna veckan?
Kan peppa tillsammans?

 

Liten bildbomb med blandade bilder:

 


Postat av: bea

bra att du uppdaterar (: (y)

2011-05-16 @ 19:28:45
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback