56: one day at a time

Till att börja med skriver jag detta. Jag ångrar ingenting som jag skrev i det förra inlägget. Och så är det bara. Jag står för det jag skrev. Och jag har pratat med henne det början av inlägget handlade om.

 

Däremot förstördes inte idag av det matteprov jag hade åtta imorse. Utan av den här tjejens kompis gick på mig med en jävla massa kommentarer om att jag är dålig på flera olika sätt. Jag blev bara trött. Och förlorade mitt självförtroende för dagen, veckan alltihop. Även min ork för att göra någonting. Känner inte för att göra något. Är så jävla trött.

 

Detta inlägg har jag skrivit på i två timmar nu. Så orken har faktiskt kommit tillbaka. Lyssnar på housemusik med min pappa. Asgrymt. Vår bas är typ den bästa som finns. Haha. Hela hjärnan vibrerar. Love it. Nu ska jag försöka fixa ps. Okejokej.


Postat av: Bea

jag tycker du inte är dålig iallafall. never (:

2011-05-17 @ 20:19:01
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback