60; seven days a week.

Idag har jag badat. Underbart. Typ 25 grader kanske i vattnet. Love it. Fotade lite också. Men mest badade jag.

 

Kanske ska övningsköra senare. Har typ ingen lust att övningsköra just nu. Vill kolla på lyxfällan nu. Men det börjar typ om en och en halvtimma. Så måste vänta istället.

Mina ben fryser och jag vill vara ledig imorgon. Jag tänker nog vara ledig imorgon. Det tänker jag nog. Ska prata med min pappa så vi får se vad han säger.

Om jag är ledig åker jag till körskolan på morgonen. Sen så åker jag till gymmet efter det och sist åker jag kanske till liseberg för att se veronica maggio. Får se om jag kanske kan ta med mig kameran isåfall. Hade varit kul.

 

Vad har jag gjort idag då?

Jag har varit på en svenska lektion och fick veta att VG blir slutbetyget. Är besviken. Skulle vilja ha MVG men aja. Blev att byta över till journalistik som ämne nästa år. Fast kanske blir grafisk kommunikation som extra. Blir mycket typ. Ska ju läsa matte C också. Blir ändå. Hoppas det blir bra.

 

Min fötter är fortfarande kalla. Men nu ska jag ändra lite mer på bloggen. Vad tycker ni då?


Postat av: Frida

Ska du läsa journalistik och design samtidigt?

2011-05-20 @ 14:03:07
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback