63; jag har solen runt hörnet.

Idag orkade jag inte åka till skolan. Det gav mig två timmars frånvaro. Och jag bryr mig inte riktigt faktiskt. Jag ska göra lite andra saker idag.

Åka till körskolan, träna, duscha, åka till veronica maggio på liseberg antagligen och sedan kanske bio. Så min dag börjar typ tolv idag.

Lovat mig själv att jag ska fota massor idag också. Måste komma igång med det. Är så jävla dålig på att fota.

 

Idag ska jag vara snygg. Ska sminka mig och vara snygg o fräsch idag. Ska försöka sola lite också när jag är ute. Beror på hur mycket tid jag har efter träningen. Kanske lägger mig på D's gård. Ska hitta någon bra bok i min bokhylla också. Missade ju att byta böcker igår eftersom jag fick vara i skolan så länge.

 

Det tråkiga med designen just nu är att det inte gick att få till den som jag ville. Och det som är lite tråkigare är att jag inte orkar fixa till vad det ska stå där man kommenterar och så. Så just nu så får det vara standard. Kanske orkar fixa till senare.

Men nu funkar det att kommentera iallafall.

 

 

Letar fler bloggar som är intressanta. Om ni har några tips får ni gärna tipsa mig. :)


Postat av: bea

hur gör du tidsinställda inlägg? (:

2011-05-20 @ 09:53:39
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback