75; not gonna stop. / partyanimals

Igår var det rätt mycket.

 

Det började med att jag gick upp och redigerade lite bilder från liseberg som jag uppdaterade med. Sen var det frukost som gällde, titta på grannarna som jagade sin kanin. Efter det var det gällde det att hoppa in i bilen och åka bil i två timmar för att gå på begravning.

Det var hemsk men väldigt fint. Efter det var det att åka och gå på det efteråt med mat och mycket skratt.

 

Sen var det att åka mot göteborg igen. Blev att åka till frölunda och gå på studentskiva. Var inte där så länge, var bara där en timma eftersom hon som hade tagit studenten inte var sådär jättesocial mot mig och det väntade folk på en annan fest på mig. Så det var bara att ta bussen från frölunda ut till mölndal. Där mötte jag upp the partyanimals och vi fick leta upp vart killen vi skulle till bodde.

När vi kom dit så hade vi femkamp. Med straff. Den som förlorade i varje fick ta en straffshot, och vinnaren fick dela ut tre shots.

Sista grenen var irländsk julafton. Fyra eller fem straffshot innan den grenen. Ni kan väl gissa hur det gick. Jag trillade tre gånger. Och varje gång jag ramlade skulle jag snurra två gånger till. Så jävla lyckat.

När vi gick in snurrade mitt huvud som bara fan. Och partydjuren trodde det var shotsen. Men jag måste få säga att det var för att jag snurrat 25 varv runt en innebandyklubba.

 

Men efter 40 minuter ahde jag nyktrat till iallafall. Då tyckte Dennis, ett av partydjuren, jag skulle dricka mer. Haha. Slapp undan iallafall. Fast han påstår att jag är skyldig honom en halv flaska vodka.

Sen åkte vi alla hem när killens förälder kom hem. Var typ hemma halv två. Då var det sängen som gällde.

Får se vad som händer idag. :)


Postat av: Bea

Salim >:



Haha, bra där med irländsk julafton (y)

2011-05-28 @ 15:05:42
URL: http://emightesss.blogg.se/
Postat av: Thilda

HAHA azum :) ska vi kalla det finsk julafton då istället?

2011-05-30 @ 21:24:33
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback