69; Bokstavsbarn out of control.

När vi har lektion hela klassen märks det inte lika mycket att jag är rastlös och gör ingenting på lektionerna.
Men däremot märks det fort när jag är själv i klassrummet med lärare.
Jag gungar på stolen, pillar på papper, klistermärken what ever. Min koncentrationsförmåga på vad som ska göras under lektionen finns inte.

Jag borde ha lektioner med hela klassen hela tiden. Jag tror jag skulle sänka mig i alla ämnen om lärarna hade märkt av det hela tiden.
Även om jag är så här alltid, på varje lektion, så märks det inte eftersom det finns 20 andra som är värre än mig.

Postat av: Frida

Därför går man ut ur klassrummet om man har möjlighet. Min koncentrationsförmåga är inte med mig i skolan.

2011-05-26 @ 08:42:08
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Anonym

va fin header! :D

allt bra?

2011-05-26 @ 09:34:34
URL: http://ninass.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback