263; du får ingen mat, nej, du får ingen mat, nej, du får ingen mat för du ska..

Sitter i min säng med datorn på magen. Har ont i mina ben för att det är kallt.

Men det är ändå lite mysigt. Varm choklad hade passat fint. Och kanske min bby. Eller ett avsnitt av GG. Men då måste jag ha hörlurar. Och dom har inte kommit än. Hoppas på imorgon.

Annars är jag trött så ska inte spela något sims ikväll utan lägga undan datorn efter detta.

 

Idag har inte varit en bra dag i mitt huvud. Utanför har varit helt okej. Men jag har massa tankar i huvudet som är fel. Men jag erkänner dom ändå som rätt. Kan dock inte leva efter tankarna. Det är bra. Eller dåligt. Beror på vad man vill få ut utav det. För mig är det bra på ett sätt. Men mitt sunda förnuft får mig att inse att det inte alls är bra. Kul.

 

Men nu ska jag försöka pressa ut lite söta ord ur min pojkvän. Känner att jag vill ha en app som kan smsa söta sms till en då och då. Självförtroendeboost typ.

 

Puss.





Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback