266; jag vill gå hem.

Om 21 minuter slutar jag skolan för idag. Äntligen! Är klar med det jag skulle vara klar med. Förmiddagen gick åt till att spela sims och eftermiddagen åt att kolla bloggar, få respons och mest sitta. Försökte fixa till ikonen till sims men är rädd att sabba allt om den varnar mig för något. Så låter det vara som det är. Tråkigt.

Lyssnat på musik hela dagen eftersom jag fick mitt första par hörlurar idag. Förhoppningsvis kom dom andra två paren idag. Får se när jag kommer hem.

Då ska jag bara viiiiiila och sedan duscha för att jag dör på min tatuering just nu. Eller mest på helosansalvan...

 

Men nu ska jag spela mer tempel run tills jag får sluta.

Puss.


Postat av: Frida

Ikonen till sims?

2011-11-09 @ 21:06:58
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback