240; torsdag.

Nu sitter jag och har psykologi. Efter denna lektionen så har vi en lång håltimma och jag hoppas på att Bea kan måla mina naglar. Bea, vill du måla mina naglar? :) MSN eller en kommentar blir bra. Hehe.

Sedan ska jag träna idag. Och jag borde uppdatera min och olivas träningsblogg också. Men jag vill inte eftersom jag inte har något vettigt att skriva om. Så så är det.

Sitter och tuggar tuggummi och har blivit hungrig. Det är inte bra. Har pepsi också som jag inte drack igår.

 

Imorgon ska jag isolera mig hemma hos D. Jag tror jag inte ska uppdatera på hela helgen. Kommer tillbaka på måndag. Men får se helt enkelt. Vi ska i alla fall köpa mat och godis och slippa gå på resten av helgen. Men nu börjar min lektion.
Puss.


Postat av: Anna

2011-10-20 @ 10:34:17
URL: http://annasplace.spotlife.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback