249; att inte orka ändra på arbete.

Nu sitter jag och har samhällslektion. Jag har fått feedback på mitt fina irlandsarbete och måste ändra mitt språk i egna tankar. Det är jättesvårt att ändra på sitt eget språk. Ändrade. Tittade igenom. Blev nöjd. Sen visade sig att jag bara läst en halv sida av mina egna tankar så var tvungen att läsa en till.

Har installerat tre sims på datorn nu. Score. Ska få mer imorgon och i eftermiddag då jag borde plugga historia (9/10 på testet. Beeeehöver inte. Borde inte behöva...) så kommer jag nog spela sims istället. Ska nog äta pizza idag också. Jag hoppas att min lön behagar dyka upp idag också. Kan inte få betalt i godis trots allt.

 

Nu ska jag återgå till att jobba effektivt med skolarbetet.../fixa sims och spela på min mobil.

Puss.



Postat av: Frida

Svar: Japp

2011-10-26 @ 21:44:46
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback