251; soon it's sunday.

Skola. Psykologi. Bör öva på historiaprovet. Men jag orkar liksom inte.

Har ett DP/DH avsnitt att se som ligger på datorn. Men inga hörlurar. Tror inte Anders skulle bli så glad om jag körde med ljud på. Så nu sitter jag och ska försöka beställa hem nya hörlurar. Eller så gör jag det när jag kommer hem.

Okej. Vad gör jag just nu?

Smsar med D, facebookar med pappa, försöker skriva ett blogginlägg, jämför två headset och försöker hitta varför de ena paret är dyrare.

Vad gör jag inte?

Pluggar historia.

 

Och jag borde plugga historia. Så ska bara skriva klart detta och sen ska jag plugga historia. Men jag kan babbla på liiiite till. Ska antagligen sova/installera sims på håltimman sen. I natt fick jag min lön också. Så jag är rik. Coolt. Så jag bör gå och köpa mammas present snart. Ska göra det nästa vecka någon dag när D ska jobba och jag ska vara ledig. Nästa vecka ska jag 1. få se DH/DP under den egentligen sändningstiden! 2. Se klart på gossip girl säsongerna förhoppningsvis. Beror på hur det blir med D's jobbande. För han vill inte titta med mig. Men har 5 timmar att se 2 säsonger. Jag bör hinna? Eller inte.

Blir nog mycket sims nästa vecka också. Och bio.

 

Men nu ska jag plugga historia. Eller körkortsteori.

Puss.


Postat av: L y d i a

svar,

Nu är tack och lov mitt plugg bortgjort, men banne mig vad det satt långt in...!!

Hejja dig! Ibland behöver man skita i det tråkiga ett tag för att orka ta tag i det :}

2011-10-27 @ 20:13:07
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback