197; Duktig!

Idag har jag varit duktigt och jobbat på bra
med mitt samhällsarbete så har typ två sidorna
förutom mina källor som är på typ två och en halv sida.
Glömde dock ta med mig mitt arbete från skolan så
sitter med en sida här på dannys dator, två utskrivna
med massa kladd på som jag inte kan sätta in på
dokumentet här, och en sida i skolan där jag ska fylla på allt kladd.

Kanske är talet jag ska börja fokusera på? Men vill
inte för det är ju ännu jobbigare än samhällen.
Det är så omständligt med det talet.

 

Men nu så ska jag väl lista ut vad vi ska äta för mat här
medan min älskling är i tvättstugan och hämtar tvätten. En timma för sent. Haha.

Föresten. Såg en hemsk spårvagnsolycka förut. Och vad som var hemskare
var att om jag träffat D tre minuter tidigare hade vi antagligen varit med i den.
Sjukt.

Puss!



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback