198; helg igen. love it.

Hejsan alla fina.

Sitter hemma hos bby och kollar på min
favoritkanal MTV. Dock är det ett skitprogram
som går nu men kollar ändå. Lagar också mat.
Håller på att koka potatis nu. Det tar svinitlång tid.
Haha, men det kokar över just nu bara för att det inte
finns en tillräckligt stor kastrull här. Får nog köpa det. Någon gång.

 

Köpte en nagelfil förut också. Så kan fila mina
naglar här också eftersom den andra ligger hemma
hos mig. Så imorgon ska jag måla mina fina naglar
till festen. Hör typ hela tiden hur vattnet kokar över.
Det är rätt jobbigt faktiskt.

 

Men nu ska jag återgå till min matlagning
så min kära älskling får någon mat när han
kommer hem. Puss på er.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback