201; i don't wanna be the reason for hate.

Jag har köpt en ny stickad tröja. Som är supermysig.
Verkligen värt det! Så jag är nöjd.

Har även varit hos min morfar idag och ätit middag
idag. Det var supergott. Typ lammgryta med hemodlade
potatis och en smarig äpplepaj till efterrätt.

 

Just nu sitter jag mest o myser i min tröja, kollar på
jersey shore och skulle vilja ha lite oboy o min bby :)
hehe. Det hade varit härligt. Men man kan ju inte ha allt.

Men däremot har jag kommit fram till ett beslut. Såg
bilder på facebook på när min förra klasskompis tatuerade
sig. Vilket gjorde att jag blev så jävla sugen på att tatuera
mig också. Och jag har ju tjänat lite pengar i sommar så
kanske ska slå till på det trots allt. Hehe.
Ska till en tatueringsstudio denna veckan som kommer nu
och pratade med en tatuerare som kanske kan fixa min tatuering.
Hehe. Imorgon ska bea hjälpa mig med designen i alla fall.
Så ska fixa till det imorgon i alla fall.

 

Men nu ska jag fortsätta kolla på mitt favoritidiot program. Jersey shore.

Puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback