205; härliga söndag.

Hejsan finisar.

Helgen har varit en bra helg. Fredagen var inte
så bra. Men allt blev okej på lördagen. Så efter lördag
förmiddag blev allt bra. Eller ja inte allt, vissa människor
kommer alltid, jag menar ALLTID förbli idioter.

Men så kan det bli ibland. Jag kan dock leva utan personen.

 

Igår var jag lat och orkade inte träna. Utan låg hemma
hos D och latade mig. Vi hann åka iväg och köpa godis
och ett par mjukisbyxor till mig. Börjar bli kallt så att åka
från gymmet i shorts är inte så bra. Och D vill ha sina ifred
så köpte mig ett par egna. Och godis :)

Sen spelade jag och D mortal kombat. Och skulle kollat på
film, och det gjorde vi. Men jag somnade innan filmen var slut.
Och sen så tittade vi lite mer på bara tv. Sen gick jag och la mig
runt elva typ för jag var så himla trött. Hade vaknat klockan sex
på lördagen så var rätt trött.


Blev så att jag åkte och körde ett härligt träningspass idag istället.
Känns som jag skulle behöva ett till träningspass innan torsdag. Haha.
Men får väl se hur det blir. Imorgon ska det bli både plugg och jobb.
Men innan dess ska det bli en dusch och sömn!

Puss!


Postat av: amanda

re: 1. oj, svarade från hennes dator. då blev det så automatiskt! sorry!

2. haha, vart står det "alla ljuger"? hehe, måste ändra det isf!

2011-09-18 @ 21:28:00
URL: http://kissmybones.blogg.se/
Postat av: amanda

re: du måste ha missat hela meningen med texten. att säga att ALLA LJUGER och säga att man inte kan lita på allt folk säger eftersom folk snackar mycket skit är inte samma sak.

2011-09-18 @ 21:49:55
URL: http://kissmybones.blogg.se/
Postat av: Frida

Just det. Du får påminna mig. Glömmer av det. Men någon gång när jag har möjlighet att ta hem det.

2011-09-18 @ 23:37:47
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback