208; fridayyyyyy.

Idag är jag hemma lite för att umgås lite med min familj
innan jag drar vidare till D senare ikväll. Men eftersom min
mamma kom hem igår morse så bestämde jag mig för att vara
hemma en stund o mysa lite med min familj med mat och sådant.

 

Imorgon ska jag gå på bio och lite sånt är det nog tänkt. Är inte
riktigt säker ännu. Men jag fick lite lön idag. Och det ska trilla in lite mer
på tisdag nästa vecka. På måndag ska det bli Ullared med mormor.
Det känns bra att jag kan shoppa upp lite pengar och sen får jag
tillbaka lite av det dagen efter.

Vet att jag ska köpa mig en hårfärg på Ullared för jag har tröttnat
på hur det ser ut just nu så ska göra något åt det. Sen är det ju
såklart kläder om jag hittar något fint. :)

Är lite insnöad på stickat nu. O kanske någon fin partytop typ.

Puss!

 


Postat av: Bea

sv; japp, jag vet det. men jag vill ha en egen ändå, som jag kan använda efter studenten också.

2011-09-25 @ 12:17:20
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback