417; vissa dagar är bra dagar.

Målet för denna veckan är då att cykla 10 timmar, målet för båda veckorna är att cykla 30 mil. Vilket inte kommer ske på 10 timmar. Men i alla fall. Det kommer kännas riktigt bra när jag väl cyklat 30 mil. Imorgon är det minst 90 minuter till som ska cyklas i alla fall. På onsdag blir det nog ingen cykel alls. Lite stress där. Och på torsdag blir det nog 90 minuter till. Fredag är det mellan 3-4 timmar som gäller :)

 

Annars så ska jag snart ta en körlektion. Typ nästa vecka innan jag ska på riskutbildningen. Om jag kommer in på bokningsidan någon gång det vill säga. Bläääääääääääääääääääääääääää.....

 

puss.


Postat av: Emma

Haha det är precis det det gör :)

Och två vinterjackor gömmer sig där inne någonstans också ;)

2012-04-03 @ 22:00:17
URL: http://grannis.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback