419; nothing to do here.

Skrev klart min projektrapport i lördags. Så den är inlämnad så då slipper jag tänka på den mer. Vet inte ens om den är bra men den är i alla fall inlämnad. Så slipper jag tänka på det.

Men måste däremot träna lite mer. Haha. Är så himla lat. Iförsig orkade jag träna i fredags fast inte så mycket som jag skulle och idag orkade jag inte alls. Så himla trött och vädret var väl inget som gjorde saken bättre. Men imorgon ska jag banne mig träna.

Måste bara leta upp lite inspiration som gör att jag vill träna. Förutom att jag MÅSTE. Jupp.

 

Puss.


Postat av: Josefin

själv sitter man och försöker skriva klart projektrapporten, så du ska va glad att det är över ;)

2012-04-10 @ 18:37:14
URL: http://enannanocean.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback