355; februari.


Nystart med ny månad.

 

Idag är det onsdag. Halva skolveckan har snart gått. Och jag har jobbat klart för den här veckan. Idag ska jag och träna. Två gånger. Jag är så himla duktig. Måste ta tag i min kost däremot för den går inte så bra. Okej.
Något mer jag måste ta tag i min debattartikel. Igår satt jag bort typ en timma utan att skriva någonting på den. Det enda jag gjorde var typ att komma fram till att jag inte kunde bestämma mig vilken sida jag skulle skriva om. Det kan jag fortfarande inte. Och jag vet inte ens hur jag ska lägga upp den. Usch. Jag vet ingenting i nu läget. Får ta det sen med läraren.

Kan inte heller bestämma mig om jag ska köpa nya hörlurar eller inte. Behöver det typ, men frakten kostar lika mycket som hörlurarna. Så skulle egentligen börja behöva köpa något mer för att det skulle vara värt det.

I-landsproblem. Tur att jag inte har kontanter så jag kan köpa godis i alla fall.
Puss.

 

 



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback