363; lördag natt.

Ligger i sängen nu och väntar på att Danny ska spela klart så vi kan sova sen. :) orkade inte ta mig till gymmet igår :( jag var så himla trött. Är rätt besviken. Men tränade hemma och åt morötter och drack ingen läsk så det va inte så farligt i alla fall.

Idag har jag inte heller tränat utan har istället varit på bio med min älskling. Såg den senaste mission impossible. Den var bra. Men jag insåg att Tom Crusie är riktigt gammal nu. Haha. Synd dock.

Men nu ska jag nog sova, och imorgon ska jag till gymmet och träna!! Tagit kort på hur mycket mitt hår växt på en månad. Växt lite grann. :) men man ser skillnad på min rygg och sidorna av ryggen också ;) *någorlunda nöjd tjej*


Sova var det! puss



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback