365; lite nytt!



Mitt nya skal som kom idag. Det ligger på min nya matta som jag fick av min mormor idag.

Två doftljus jag köpte på Lagerhouse. Idag.

En burk jag hittade på IKEA som jag kan ha mina                                  Två krokar jag hittade här hemma. Jättebra för smycken.
ljus i som jag köpte på IKEA. Idag.
(Köpte även storleken mindre till mina digistivkex,
men den skickade jag med D eftersom dom är hos
honom. 5kr/styck. )

Hittade två fina ljuslyktor på IKEA också. Dessa och burkarna hittade jag på fyndavdelningen. Dessa kostade 15kr/styck.

Köpte även nya träningshandskar idag också. Men dom orkar jag inte lägga upp. Måste börja med min naturuppgift. Trodde jag skulle hinna klart till klockan sex.. haha. Det kommer ju inte hända. (Y)

puss.

Postat av: + adventure awaits +

Orka. Blir jättesugen på att åka till IKEA nu. :(



sv: Haha, ja, eller hur!

2012-02-07 @ 10:19:03
URL: http://adventureawaits.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback