366; duktig chey.

Jag har gjort klart min naturpresentation i prezi. Så jävla grym är jag. Klarade det innan klockan sex men då åt jag. Blev klar innan hela kvällen var slut i alla fall. Så har tid att antigen fortsätta plugga på min debattartikel (HAHAHAHHA) eller spela sims :D Plugga inför provet är också ett alternativ. Men det kan jag ta innan jag går och lägger mig.
Mitt golv är snett om någon undrar så hela jag + skrivbord + stol lutar åt höger. Helt sjukt!

Resten av denna kväll blir nog:
Spela sims.
Yoga
Plugga för provet
Fota bilder till design.

Inte bestämt ordning dock.

Puss.

Postat av: Bea

snyggt skal! (inlägget innan)



sv: tack! :D okej(:

2012-02-06 @ 20:25:14
URL: http://emightesss.blogg.se/
Postat av: Thilda

Men inte om man fortsätter träna efteråt.. Vill bara få några stora resultat som belöning nu. Och som morot för att fortsätta.

2012-02-07 @ 22:20:24
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback