325; fit for fight.

Bestämt mig för att måla rummet vitt. Har redan en säng som är vit, mitt nattduksbord är vitt, mina gaderobsdörrar är vita, min fönsterkarm ska också vara vit egentligen. Så jag kör på vitt. Blir riktigt snyggt till mitt nya golv dessutom.

Jag har fastnat i komma i form svängen. Men inte riktigt fastnat i att gå till gymmet. Vet inte riktigt hur det hänger ihop men letar väldigt mycket efter bars att äta som mellanmål och efter träningen för att hålla igång matsmältningen och ämnesomsättningen. Får se hur jag löser det. Men imorgon ska jag i alla fall gå till gymmet. Trivdes rätt bra på crosstrainern härromdagen så kanske ska köra ett pass till på den. Har haft svårt för den innan, men det kanske ändras. Jag brände kalorier jävligt fort på den så det kändes bra i alla fall. :)

 

och för fredagsmys idag blev det inget godis, chips eller popcorn. Istället blev det morötter med dipp. Lagom mycket. Orkade inte ens äta upp alla jag köpte. Härligt.

 

Men nu ska jag titta på film. Och kolla upp lite bars. Hehe.

 

Puss.


Postat av: Thilda

Alltså.. saltade nötter som man köper är ju inte så nyttigt.. men får äta naturella!

Men har tröttnat på det då jag även äter det som mellanmål på dagarna..

2012-01-07 @ 13:33:31
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: + adventure awaits +

Kesella kan du köpa ifall du är sugen på något efter träningen. Tydligen jättebra och mättande enligt Robert :D

2012-01-16 @ 16:47:08
URL: http://adventureawaits.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback