330; söndag.

Varit en väldigt trött vecka denna veckan. Bara gått i skolan i tre dagar men känner mig ändå jättetrött. Och har nästan inte gjort något i skolan heller. Känner bara att det är jobbigt med att vi byter ut lärare och så. Känns dumt att göra det sista terminen. Tänker inte låta en ny vikarie sänka mitt betyg.


Min träning går i alla fall framåt :D måste bara sluta äta så mycket godis. Annars går det bara +- 0 typ. Snart ska jag dessutom äta kebab. Haha. Ska kanske följa med och pröva zumba snart också. Får se vad mamma säger.


Men nu ska jag titta på TV och spela på telefonenen :)
puss


Postat av: Bea

hatar att dom bara byter lärare sådär.. åhh, så störande.

2012-01-15 @ 18:58:30
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback