332; i wanna earn a gold star.

Hej.

Idag ha jag mest lullat omkring. Sovmorgon, och en rörmokare var här. Sen åkte jag till skolan. Råkade låsa in mina nycklar. Min lärare fick klippa upp min lås, vilket resulterade i att jag nu mer har ett trasigt skåp. Sen åkte jag till stan och köpte ett nytt lås. Ett kodlås denna gång. Sen åkte jag hem till Danny, då fick en kvinna en stroke innan hon skulle på spårvagnen. Vilket var lite udda. Och hela drottningstorgets ena sida stod STILL tills ambulansen kom. Sen kom jag hem till Danny, åt rester av thaimaten och efter det åkte vi till jobbet. Där återförenades jag med en av mina favoritarbetskamrater. Äntligen är hon tillbaka. Men trots det segade sig tiden fram så otroooooligt långsamt. Antar att det var CD-skivornas fel. Sen åkte jag hem, och nu är jag hemma. Och imorgon ska jag se GG och ha projektarbete = titta på designen bea har gjort. Men nu ska jag sova typ.

puss



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback