333; möjligt GG spoiler finns i texten. (inte alls mycket faktiskt.)

Trött tjej skriver. Hade sovmorgon imorse. Det spelade ingen större roll. Är dötrött i alla fall. Kanske hinner ta en powernap på tåget sen och kanske en till hemma hos D när jag väl kommit dit. Ska iväg tidigt till jobbet idag för vi ska hämta upp en grej till duschen.
Jag hann titta på det senaste gossip girl avsnittet i alla fall. eh. Det var lite bra, lite dåligt och en stor överrasking typ. Eller lite och lite dåligt. Blair är körd i huvudet. Gillar inte att dom helt plötsligt blandade in gud.

Jag fick mitt skåp fixat idag också. Vaktmästaren fick byta ut hela låsgrejen. Så nu passar inte mitt lås i den och sitter jättekonstigt. Bara så att ni vet liksom. Har fyra timmar jobb att se fram emot idag. Kul, men imorgon ska jag vara ledig från det och istället ska jag måla om på mitt rum. Så då kanske jag blir klar med det denna veckan och kanske börja lägga det nya golvet. :)

På tal om nytt. Jag är så himla sugen på ett iphoneskal. Men då kanske någon kan ge mig det i present för jag orkar inte betala så mycket! Vill helst ha den från apple's hemsida (den längst till höger) men någon av de andra hade inte varit fel. (Länkar finns i priset.)



349 kr /    249 kr /    559 kr

Postat av: Bea

Denna? (: den var riktigt cool.



http://nevnarien.se/2012/january/book-book.html

2012-01-17 @ 17:50:53
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback