334; Kanoner och granater sätts i händer på soldater som vet vad dom vill göra med ditt liv.

Egentligen borde jag väl leta fakta om journalisterna i i etiopien. (men dom får skylla sig själva lite grann fakitskt. Så jag orkar inte.) Eller möjligtvis ringa läkaren jag ska ringa idag. Men jag orkar liksom inte just nu. Så sitter mest och stirrar in i skärmen och lyssnar på musik. Imperiet är nostalgi och kärlek. ♥
Väntar på att min design ska bli klar också. Jag har typ noll i tålamod. Men den börjar arta sig :) måste välja bilder också. Så kanske ska göra det. Typ nu. Efter jag har ringt läkaren. Som jag ska göra snaaaaaaart. Ska bara …

Det är någon som trycker på min numlock knapp. Den är alltid fel inställd när jag ska använda den. Jag fattar inte varför.

Lyssna på imperiet!
Puss.

Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback