338; ilandsproblem och födelsedagar och sånt.

Idag var jag i skolan, och hade en och en halv timme psykologi då vi läste om inlärning och liknande. Och sen hade vi håltimma och då jag gick jag, mot mitt sunda förnuft, till ÖB och köpte godis. Och sen åt jag lunch, inte så gott och sen hade vi en bra ARL lektion. Sen dom två sista med Nicklas har varit så mycket bättre än dom vi hade med Karin. Efter ARL:n så gick jag och maria tillsammans mot kungsbacka station och diskuterade vårat ARL projekt. Det är så jävla lätt att bara sugas med och diskutera färger och sådant hur länge som helst.
Efter det så åkte jag till gymmet och tränade järnet i en timma. Var riktigt skönt, tränade rygg för jag kände att jag behövde göra det när jag jobbade i tisdags. Sen efter det åkte jag hem och målade klart på mitt rum, så nu är det bara en liten vägg och ovanför min dörr som ska målas. Men först ska gipsskivor upp och sådant så det tar sin lilla tid.
Efter jag hade målat så satt jag bara i soffan ett tag och slöade. Sen ringde en kompis upp mig och frågade om jag visste vad det var för dag imorgon. Då sa jag att det var den tjugonde. Det tog mig seriöst en halv minut att koppla det till att det var hans födelsedag. Kände mig så jävla långsam. Haha. Så jag ska i alla fall ut med han och några andra vänner jag känner och massor av hans kompisar jag inte känner. Men enligt en av mina kompisar finns det tydligen en kille som är skum som han trodde jag skulle känna därför. Satsar på att bli kompis med honom! :D haha.

Och innan jag skulle duscha fick jag total spunk på mina finnar. Dom är överallt och jäääääättemånga. Jag lovar, det är säkert bara jag som ser dom. Eller typ, tänker på dom. För jag stod och tittade mig i spegel förut och jag såg dom knappt själv så jag kanske överreagerar men jag vill ha bort dom så jag har gjort inte mindre än tre ansiktsbehandlingar ikväll. Förhoppningsvis är ALLA borta imorgon. Det kommer nog inte hända, men kanske. Det jag egentligen stör mig mest på angående finnarna är att dom har flyttat på sig. Fick bort dom från pannan men nu är dom vid tinningen istället. Argh..

Nu är jag nyfiken, är det någon som lagt märke till det alls och tycker det är jättemycket? Men ni behöver inte titta nu då om ni skulle se mig för jag vill bara bli av med det.

Men nu ska jag avrunda. :)
puss.

Postat av: johanna

Hej Sötnos!

Vill du ha fler besökare? Var med och tävla om veckans blogg. Drar en vinnare på söndag. Du har inget att förlora :P



http://barbiie.nu/2012/january/veckans-blogg.html

2012-01-20 @ 10:22:45
URL: http://barbiie.nu

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback