344; work it baby.

Jag längtar nästan till helgen. Jag kommer inte kunna träna, och gör jag det får det bli söndag kväll. Vilket är lite segt efter att jag ska ha jobbat 6 timmar innan dess. Och likadant på lördagen. Men jag kanske ska gå på bio på fredag i alla fall. Kanske ska lägga golv i helgen också. Och kanske ta en sväng förbi IKEA. Jag måste i alla fall träna lite också innan dess. S
ka köra yoga ikväll igen för jag har märkt att min kropp är verkligen JÄTTEstel. Speciellt i ryggen och så. Så jag måste börja varva styrka och yoga. Vilket säkerligen bara är bra för mig. Imorgon ska jag pröva zumba också. Och yoga på det efteråt! Och på torsdag ska jag ta ett tidigt pass innan jag drar till läkaren och sedan vidare till min moster för att mysa lite med middag och så. Och så får jag se om jag tränar något på söndag på gymmet. Annars blir det väl zumba/yoga hemma.

Men nu ska jag fokusera på mitt skolarbete. Vet inte riktigt vilket än bara...
puss.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback