346; träningsonsdag.

Slutade fem i halv tolv idag! Fick sluta 3 timmar tidigare. Helt underbart. Så jag gick till H&M efter skolan och införskaffade mig en ny tröja. Var sugen på en ny för dom jag har nu är antigen jättetjocka, för små eller i tvätten (a) Men köpte en gosig tröja i alla fall.
Jag har kört lite poweryoga men sen så hackade sig klippet så då orkade jag inte vänta. (Det hackade alltså flera gånger, inte en.) ska nog köra zumba sen! Efter att pappa fixat till skivorna.

Ska köra lite yoga ikväll också. Och imorgon ska jag träna på riktigt. Känner att jag egentligen skulle åkt dit idag men hade inte mina saker med mig för jag var lat imorse. Så får bara ta det lugnt idag helt enkelt. Köra lite mer yoga sen bara.
Men nu ska jag lata mig och så. Kommer få värsta dåligt samvete men va fan. Gör det sen :) ska umgås lite med min mamma :)



puss.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback