351; torsdag!

Idag har det varit full rulle hela dagen! Imorse åkte jag till skolan och gick på psykologilektionen. Vi fick sluta lite tidigare så jag hann med kvart över tio tåget in till stan. Väl i stan väntade jag på D och köpte lite frukt. Sen åkte vi till gymmet och tränade en timma. Efter det skaffade jag mig lite vuxenpoäng på myrorna och köpte äggkoppar! Gillar att äta ägg, men så svårt att äta dom "ur handen" hemma hos D så köpte fyra fina äggkoppar för 20 kronor! Och så köpte vi två colaglas också. Såna som fanns på McDonalds. 10 kronor gör båda! Jag gillar myrorna. :)

Sen fick jag stressa hem och skynda mig med att duscha och sen åka iväg till läkaren. Sen åkte jag in till centralen. Åt en kexchoklad påvägen och missade min ena stjärna idag. Missade tåget med 5 minuter. Gick runt på centralen och kollade in Starbucks. Var egentligen inte sugen på det så hoppade över att pröva och gick och köpte korv med cola(eftersom jag ändå inte fick någon stjärna så är det lika bra att slå på stort!)

Sen kom tåget och jag åkte till Floda och hängde med min moster. Hon fick läsa mitt reportage om henne och vi åkte och köpte ljus och mös i soffan. Sedan åt vi middag med resten av familjen och sen blev det lite mer mys med big Bang och Sheldon. Sen gjorde hon rent mitt ansikte med MK produkter och jag fick dom två i inlägget innan. Fick även den fina väskan i detta inlägget. Sen var det lite mer soffhäng och sen åkte jag hem.


Men nu ska jag sova.

puss



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback