478; 6 days to go.

Har varit på jobbet idag för första gången på en vecka. Inte speciellt kul direkt. Men nu är det 6 dagar kvar. Vilket betyder lite mindre än 54 timmar kvar av arbete. 52,5 timmar faktiskt. D tycker jag är konstig som har räknat ut det. Eller lite rolig. Just nu är jag superduper trött eftersom idag var min första dag på jobbet på en vecka. Och jag har ont i mina ben. Superkul. Verkligen. Men imorgon ska jag på massage i alla fall. Det behöver jag. Idag slutade en utav mina lunchkompis också. Så nu är vi 3 istället för 4. Och nu har jag försökt komma på något att skriva i en halvtimma men kommer inte på något. Ska gå och lägga mig i hyfsad tid idag. Helst tio. Får se hur det går med det.

Eller, jag kan berätta det här: LCHF dieten fungerar verkligen. Har trollat bort några centimeter under dessa två månaderna som jag har hållt på. Fler än vad jag trodde att jag skulle göra. Är riktigt nöjd. Så antigen i augusti eller september när jag börjar träna kommer jag nå det målet som jag i höstas trodde var omöjligt. Är riktigt glad! :)
Trött och ensam tjej.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback