488;2 dagar kvar.

Glömde skriva om lite grejer som hände igår. Jag åkte in till stan och skulle se om jag fick lämna blod eller inte och det fick jag så nu är jag blodgivare. Och jag hittade en jättefin bikiniöverdel på H&M också. På rean så den kostade bara 50 kronor. Asbra!

Idag fick jag veta två sakar. 1. Jag har ingen möjlighet på fast jobb på santa maria som jag blev lovad. 2. Jag har antagligen ingen möjlighet att få ett förlängt kontrakt så den första september är jag troligtvis arbetslös. Kul va?
Och imorse när jag vaknade upptäckte jag det roliga att någon hade öppnat den merciasken jag köpt som present. Så nu kan jag inte ge bort den och måste köpa en ny. Trots att den är öppnad är det ingen choklad tagen så det känns sviningt meningslöst.

Men men, jag ska vara positiv. För sånt ska tydligen hjälpa.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback