465; so close, but still so far away.

Jobb dag 2 av 4 denna veckan. Så skönt att det bara är två dagar kvar. Och idag fick jag hörselkåpor på jobbet också. Det var väldigt isolerande. Fan va skönt det var. Och sen så har jag funderat på vad jag ska hitta på efter semestern (det är mindre än en månad kvar tills jag sitter på flyget). Med jobb och sådant. Typ bara det jag tänker på numer. Semester och vad jag ska göra efteråt. Pappa föreslog att jag ska åka till Thailand och jobba som volontär där på ett barnhem. Hade varit tufft, men vet inte om jag hade klarat det.

För övrigt känns det som alla har fått nya blogg.se utan jag. Är det så?


Postat av: Frida

Jag vill också jobba som volontär! Men min plan är att jobba först så att man har pengar till det, eftersom det kostar rätt mycket. Du har ju dock jobbat mycket så det verkar som en bra idé. En månad eller så. (:

2012-06-20 @ 11:24:39
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Frida

Jaha. Jag har tänkt att åka med volontärresor.se. Antingen barnhem i Afrika eller jobba med lejon. Eller båda :D
(Och jag har inte fått nya blogg.se)

2012-06-20 @ 13:52:07
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback