392; kan det inte vara sommar nu?

Idag kom jag på en asbra sak. För ett tag sen fick jag ett sommarjobbförslag. Ett sommarjobb sen ger grymt bra betalt, och jag har tillåtelse att använda min telefon, läsa böcker, lyssna på musik, se på film etc. kommer få jobba med min bästa kompis dessutom också. Så vi hoppas att jag kan komma på intervju eller skicka in CV till det i alla fall.
Ska få svar om detta lite senare idag.

Resten av min dag är jag inte lika pepp på. Blir nog att dra tidigt idag. Är så jävla sugen på att köpa nya solglasögon men vet inte vart jag ska köpa dom bra. Och om jag borde. Hehe. Eftersom, jag typ spenderar alldeles för mycket pengar. Men hade varit fint. Ska bara hitta några jag vill ha.

Åh. vill bara ha sommar nu på en gång. Student, fest, jobb, konserter och allmänt bra.
Puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback