401; got me this far.

Sitter och har textkommunikation eftersom det är onsdag eftermiddag. Har en uppgift som går ut på att recensera att album av coldplay. Som jag kommer kunna göra sen när mitt Itunes uppdaterat, och när min telefon har uppdaterats. Just nu måste jag sitta och överföra massa grejer till mitt Itunes för att sen säkerhetskopiera och det tar seriöst 100 år. Har skivan. Kan inte lyssna. Väääärt.

Bara hälften kvar nu. Score.

 

Sen när Charlotte kommer tillbaka ska jag skriva ur mig ur Matte C gruppen. Orkar inte mer. Är ändå aldrig där så känns inte så jättevärt att gå kvar när jag ändå inte kommer få ett betyg. :)

Nu ska jag försöka göra klart med itunes och telefonen och allt.

 

Puss.

 

edit: mitt matteproblem är ur världen. sort of.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback