407; i need some motivation.

Idag har jag varit så cool att jag har bokat och betlat för riskettan. Så ska gå den på påsklovet så jag får det gjort. Då känner jag att jag är ett steg närmare ett körkort. Har också övningskört lite grann. Både till och från körskolan och sen åt jag lite mat här hemma och efter det åkte jag ut till Mölnlycke för att hämta upp min faster och sen körde jag till Mölndal och fikade där trots att jag egentligen inte skulle äta något onyttigt idag. Så jävla lyckat.

Men men, jag var i alla fall på gymmet idag. Och kanske ska röra på mig imorgon också. Ta en tur ut och fota eller något. Kanske springa lite eller köra en PW.

Imorgon ska det i alla fall inte bli något godis. Kanske får baka något med havregryn eller så. Ska ta lite yoghurt med lite frukt. :)

 

puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback