591; 100 dagar.

Hej. Idag har jag varit singel i 100 dagar. (det är antagligen något slags rekord.)
Och jag har varit i skolan.
Och jag har varit trött heeeeeela dagen.
Och så blev jag lurad förut. Skulle bli bjuden på jensen, men så blev det inte så.
Så kommer bli bjuden på jensen imorgon istället. ^^ 

Jag borde plugga mycket mer körkortsteori men det går inte bra så jag orkar inte. Det går rent av åt helvete. Men snart åker jag till stockholm. Och fick godkänt på min omtenta. Jag borde typ börja packa inför stockholm. Borde. Typ. Snart. Har sån jävla beslutsångest. Vet inte vad jag ska ta med mig. Eller hur stor jävla väska jag ska ha med mig typ. Haha.
Stockholm, två kvällar. Ca 10 timmar i en bil (?) Har ingen koll på hur lång tid det tar att köra fram och tillbaka.
 

Åh. Vad jag är trött. Men imorgon, då får jag lite andra grejer att packa ner. Haha.
Nu ska jag nog spela sims. Eller försöka skriva något.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback