532; not much is going on.

Hej. Det händer inte så mycket och jag gör inte så mycket. Sett klart gossip girl 5. Avslutningen var besvikelse. Men uppenbarligen släpper dom ytterligare en säsong. I helgen var jag i Leksand. Och det var antagligen min värsta helg någonsin. Jag passar inte att vara runt 200 personer samtidigt som befinner sig på ställe. Något jag märkte rätt fort. Men det kommer icke ske igen.
Tåg däremot är min grej. Förutom att jag blev av med min kamera på tåget. Inte lika roligt. Men att åka tåg är helt klart det roligaste jag vet. Måste åka mer tåg.
Ska faktiskt åka lite tåg imorgon antagligen. Men nu ska jag plugga lite teori.

Postat av: Anonym

wtf, menar du din systemkamera?

2012-09-17 @ 10:39:02
Postat av: Josephine None

fast det var ju jag som skrev det där

Svar: yes.
Nathalie

2012-09-17 @ 10:39:14
URL: http://artcage.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback