537; damn, i wish i was a lesbian.

Idag har varit en bra dag. Sov till halv tio och åt pyttipanna till frukost. Träffade älskade Josefine vid kvart över tolv på centralen. Först sprang vi runt i stan och jag ville in på H&M eftersom jag fått rabatt där igen. Så vi började där.
Blev 12 örhängen, ett linne och ett nytt skal till telefonen där ifrån. Efter det gick vi till espresso house, sen stod vi och mös lite och snackade skit utanför centralen. Efter det blev det en sväng in på först gina där vi shoppade lite billigt strunt, sen in på monki utan att köpa något och efter det... LAGERHAUS. Både min och Josse's favoritaffär. Men vi höll fan i pengarna och köpte bara ljus och ljushållare. Istället för allt i hela butiken. Speciellt allt med ugglor på. Förkärlek.
Efter lagerhaus blev det besök i barndomen. Åkte till kärra för att gå runt där. Dum idé egentligen då det regnade som bara fan. Men det var lite mysigt.
Efteråt åkte vi till IKEA och gick runt där i jakt efter ett paraply. Men det blev inget. Istället blev det kaffe & glass.
Sen blev det in till stan igen och jag köpte schampo. Sen var det dags att åka hem.
Nästa helg hoppas vi på utgång. Hehe.
 
Känt ungen i snart 15 år. Typ. Det finns olika åsikter om det.
Men det är kärlek ändå.

Postat av: Josephine None

bästaste du!

Svar: du är bäst <3
Nathalie

2012-09-21 @ 18:44:45
URL: http://artcage.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback