25; Skaffa ett liv.

Antagligen är det någon som bor på Tjörn som gått in på min blogg och skrivit kommentaren

"men guuud!

Släpp loss lite lilla gumman!

Fest = Fest! Det betyder inte att man ska hem och se på film! Då pajar man festen!

Vilka var elaka mot dig? goossiegoobiioeboo!"


Jag förstår inte kommentaren alls. I inlägget skrev jag om när vi var i slottskogen. Jag vet inte vilka som var elaka mot mig, jag vet inte varför det står "Fest = Fest! Det betyder inte att man ska hem och se på film! Då pajar man festen!" eftersom det inte står någonstans i inlägget att det var en fest.

Men det är väl så att folk har för lite liv och går in och kommenterar konstiga kommentarer hos andra. Det roligaste är att detta inlägget skrev jag för mer än en vecka sen. Värt att gå igenom min blogg liksom?

Aja. Nu ska jag gå upp. Ska åka och ta hål i öronen om en stund, :))

Postat av: Bea

Vart i öronen :oo ???

2011-04-20 @ 19:06:39
URL: http://emightesss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men duuu, varför har du en blogg då om du tycker det är konstigt att folk läser den?!



snuttan.. så liten är du!

2011-04-22 @ 20:08:17

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback