163; Man kan leva ett liv här i hemlighet.

Har suttit o kollat på hur man fixar sina naglar på lite olika sätt. Hittade en bra om fransk manikyr. Problemet är bara att mina naglar är superkorta just nu. Så det skulle bara se skitfult ut. Och mitt bra överlack är borta. Vet inte vart det är.

 

Detta skrev jag nog för en timma sedan. Har letat som en galning men hittar inte mitt lack. Tyvärr. Jag får krupp.

Imorgon ska jag hinna med lite olika saker innan jag ska till Bea. Ska träna, hem till D o hämta filmer + busskort. Sedan hinna köpa morötter och gurka innan jag ska till tåget och möta Olivia. Men Olivia ställer upp o hjälper till med det. :)

 

Just nu sitter jag o tittar på tv. Annars gör jag inte så mycket, hoppas att jag svar från gratisbio.se snart. Annars, not so much. Mina föräldrar kommer nu så dom kommer väl ta TV:n från mig. Hehe.

 

Puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback