179; sweet candi.

Hej finisar.

En av mina favoritbloggorskor har startat en
ny blogg. Det är bra tycker jag.

Och nu kände jag för att göra en fin liten lista
om vad jag tycker är bra och inte bra. Så det
tänker jag göra. Så får ni väl se om ni håller med.

 

Saker som är bra.

▪ Amanda har skapat en ny blogg.

▪ Jag ska få lön denna veckan.

▪ Jag har skrivit mitt brev till Maria

▪ Jag slutar tidigt imorgon.

▪ Jag ska träna imorgon.

▪ Ska på bio med bästasyster snart.

▪ Jag hittade frimärkena jag tappade bort.

▪ Har köpt fina kuvert.

 

Saker som inte är lika bra.

▪ Jag börjar klockan åtta imorgon.

▪ Det är 4-5 dagar kvar innan lön o mina pengar är slut.

▪ Jag tappade bort frimärkena

▪ Mitt internet är en bergodalbana.

 

Nu tror jag inte har något mer o skriva. Var hemma
hos D idag och kollat på film äta godis och kakor. Och
imorgon ska jag o styrketräna och på tisdag ska jag
förhoppningvis ut och springa. Får se beror på vädret och
så. Och om jag kan låna en dusch eller nåt efteråt.

Ska upp tjugo i sju imorgon. Kul!

 

Puss!


Postat av: Bea

ann-marie är typ läskig. hon skrämde iaf livet ur mig idag, hon ska typ slänga ut alla elever som inte snackar engelska under lektionerna och så sa hon hela tiden hur svår engelska C är. ser inte så framemot den kursen :D haha.

2011-08-22 @ 20:11:32
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback