181; Tisdag och veckan rullar på.

 

Jag fick mitt lönebesked idag från Kellys. Jag gillar inte
skatten men är nöjd med att få in lite pengar i alla fall.
Och imorgon kommer nog ett till lönebesked också. Känns
riktigt bra då mina pengar är slut nu. Haha.

Mina skor bör komma imorgon eller på torsdag. Känns också
riktigt bra. Sen är det lite andra grejer som ska göras och betalas.
Gå på bio, 18årsfest, köpa lite grejer för träningen och så.
Även lägga undan pengar på ett sparkonto.

 

Nu sitter jag och kollar på någon hemsk film. Den är väldigt
udda också. Kan inte påstå att jag gillar den. Spelar Wordfeud
och är inne på gratisbio. Försöker även skriva något vettigt på
den här fina bloggen. Och vad jag ska göra för header till min andra blogg.

Men nu ska jag hitta på något annat. Typ göra en header.

Puss,



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback