188; shopping is the best.

Idag har jag shoppat med D. Hehe. Köpte min
drömmorgonrock idag på H&M för 180 kronor.
Definitivt värt det. Love it <3

köpte även en ny klänning/linne. Och nytt busskort
och en hel del godis :) var även o köpte godis. Hihi.
Sen har jag ätit thaimat. Jag älskar strimlad biff. Hehe.
Men jag hatar mitt skavsår. :( och att det känns som
jag håller på att bli sjuk. Inte heller så jävla kul.
Min mun gör ont. Och är snuvig :(

 

men annars är det fint. Hänger hos min bby som jag
typ inte kommer träffa förens på fredag nästa vecka.
Kul. Han jobbar måndag till onsdag o jag jobbar på torsdag.
Kul lixom. Men har en kväll plus en dag till innan dess.
Och sen blir det att hänga hela nästa helg. :)

 

men nu ska jag nog fortsätta mysa med min älskling.

Puss.


Postat av: Thilda

Jag kommer inte kunna vara med min bby förrän lördag den 10e. Men jag förstår att det är jobbigt för dig med.. :(

2011-08-28 @ 14:10:15
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback