190; you just love this don't you.

Hej alla fina läsare.

Idag har jag haft matte och sett på alexander den store.
Sen åkte jag hem, städade, åt lite och sen åkte jag till
jobbet o jobbade järnet i några timmar. Det var jättekul....

Sen bråkade jag och min kära pojkvän över något aplöjligt.
And still do.

Sen kom jag hem o satte mig vid datorn. Funderar på
att sova då jag har ont i huvudet och ska vara i skolan
ett tag imorgon innan jag åker till jobbet. Kul.

Och missa min mormor födelsedagsfirande.

 

Men nu ska jag dricka vatten och möjligtvis hoppa i säng. :)

Puss.


Postat av: Thilda

Varför bråkar man alltid om superlöjliga saker? Kärlek alltså.

2011-08-29 @ 23:09:55
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback